Räknare

fredag 29 februari 2008

Det är en skam för P3

"Din Gata" är en skam för hela jävla sverigesradio speciellt P3 då som faktiskt sänder det fruktansvärda vedervärdiga programmet. *ARG* VEM kom på detta låga program??? Och vem lät just de två programledarna att finnas och höras över hela Sverige???
Inte ett vettigt ord kommer över deras läppar och om jag får säga det själv så har dom fula dialekter oxå *hahaha* Det kan dom i och för sig inte hjälpa, MEN dom borde inte prata i radio!
Jag älskar ju P3 i normala fall det är i princip den enda kanal jag lyssnar på.

Förutom att detta "DinGata Förakt" som blossade upp nyss så har jag haft en helt ljuvligt lugn och skön dag. Vaknade i och för sig av att kidsen bråkade på övervåningen idag igen, men det gick över rätt snabbt. Sedan åt vi frulle och deras far kom och hämtade dom för helgen.
Då la jag mig i ett bad och NJÖT av tystnaden! Sedan gick jag ut på en underbar promenad i solen och med tokbra musik i öronen såklart.
Väl hemma igen la jag mig på sängen och fortsatte i boken SKUGGA (Karin Alvtegen) Den femte av hennes böcker som jag läser. Jag har för övrigt just konstaterat att jag är en bookoholic. Läser massor av bra böcker hela tiden och blir sjukt abstinent när en bok tar slut och jag inte har en ny på en gång. Tack och lov så kommer det och finns nya böcker hela tiden. Jag har några böcker på kö att läsa efter denna oxå :-)
Läste en bra tag sen lät jag mina ögon vila och jag somnade en stund.. Det är så skönt att kunna göra så utan att det drabbar någon :)
Gick upp sen för att ta i tu med disken (denna jävla disk *hahaha*) Och det var då jag slog på radion och hörde P3:s skamprogram!!!

Såå va skönt det var att få spy ur mig lite galla... ;) Känns mycket bättre nu

Inga kommentarer: