Räknare

söndag 24 februari 2008

Man blir ju kär!!

Det är sportlov och det är vår i luften.. kan man begära mer??
NEJ det tycker jag inte!! Det enda som saknas är en bil att tvätta... För det är ju biltvättarväder ju ;)

"Livet behöver inte vara perfekt för att vara underbart"

Jag fick en plattskärm till min dator igår, det gjorde mig sååå lycklig *haha* det krävs inte mycket för att jag ska bli glad heller. Men skärmen underlättade mitt liv helt plötsligt. Jag har haft värsta stora gamla skärmen fram tills igår. Och jag har med ljus och lykta sökt efter ett skrivbord som skulle passa mig, eftersom jag sitter under en trapp med min dator. Och där ska jag oxå kunna sitta och plugga. Vilket inte har gått fram till igår...

I´m pretty happy

1 kommentar:

Anonym sa...

apropå detta så har jag snokat rätt på datorbordet. om du vill ha det... /bro