Räknare

onsdag 27 februari 2008

Ekonomisk som få.....



....eller bara en otroligt uppfinningsrik och pysslig mamma!
Idag har vi haft pysseldag hemma hos oss. Gjort massa snygga tryck på kläder och örngott. Jag har ju alltid haft nån slags föreställning om att jag är inte en "sån" mamma som pysslar. MEN nu har jag kommit på... att jag visst kan pyssla om det är nått som är roligt. Rita och så är ju inte alls min grejj.. *haha* tappar tålamodet direkt om det inte blir perfekt, vilket det ju ALDRG blir eftersom jag är sjukt kass på att rita!!
Jag har ju under STOR protest vart tvungen att välja ett estetiskt ämne i skolan och av tre onda ting.. Drama, Musik och Bild .. så valde jag bild. Går dit Nästan varje vecka och muttar... men det händer att jag oxå gör nått ibland.

Dagens tanke: Om man tycker om någon så tycker man om någon

*tänk på de ni*

Inga kommentarer: