Räknare

måndag 11 februari 2008

My name is Sara. . . .

Om nått år kommer min Linn nog vara bättre på engelska än mig.. och även spanska.. hon ska börja på engelsk skola till hösten. Det säger ju allt om hur stor hon är min "lilla" *haha* Sen står det inte på förens hon går i gymnasiet *hjälp*

Idag ska hon iallafall åka buss ensam. Hon som har tjatat om det ett bra tag nu så var hon inte alls sugen på det idag för andelningen till bussåkandet var ett tandläkarbesök, så då var inte bussresan lika attraktiv.

Känner nu när jag skriver hur hela mitt liv och alla mina tankar kretsar kring kidsen. Och det är väl som det ska vara.
Även om min tankar kan skena iväg på "annat" ibland.. men det hör hemma på nån helt annan blogg eller sida *hahaha*

NU blir de skola!!

"VÄLJ GLÄDJE"

1 kommentar:

Cirtap sa...

Hej,

At du pratar om barnen kanske bara visar att du har känslan och prioriteten på rätt ställe.

P