Räknare

onsdag 27 februari 2008

Tänk om. . . .

Tänk om det var så att det här var den sista dagen i sitt liv man skulle kunna prata. Resten av livet skulle man bara leva på men aldrig mer kunna säga ett ord. HEMSKA HEMSKA tanke.
Man eller iallafall jag har ju massor att säga HelaTidenVarjeDag. Undrar vad jag skulle säga min sista dag som talande människa?? Ja ´menar jag är ju nästan aldrig tyst nu så något borde jag ju verkligen säga mina sista timmar som talande. Men just nu kommer jag inte på nått att säga.. skumt ju!!
Undrar om man skulle kunna skratta?? Jag skrattar ju massor åt vad jag själv säger så lite mindre skrattande lär det ju bli automatiskt. Men jag skrattar ju åt och med andra oxå så klart.
Jag vet inte vad som skulle vara värst att inte kunna prata eller att inte kunna skratta.
Ska nu ägna mig en stund åt att tänka på vad jag skulle säga!!

*hejdå*

Inga kommentarer: