Räknare

måndag 5 januari 2009

Vardag

Nu är det vardag igen... skönt tycker jag som gillar vardagen mer än långa helger. Men det är med blandade känslor jag börjar i skolan på onsdag igen måste jag säga. Känner mig helt opeppad för det. Har varit såå skönt att jobba på coop under lovet. Man går dit... gör vad man ska.. träffar människor, pratar och skrattar och när man kommer hem så är det klart, inga läxor som ligger över en.
Just nu så har jag en läxa som ligger över mig. Ska ha läst en bok till skolan tills på onsdag och jag har knappt börjat. Och senast på söndag ska jag har skrivit om den på två A4 sidor.

Är barnledig två dagar till och känner att jag borde göra en massa saker.. antagligen kommer jag inte göra något av det. Men det är väl okej iallafall.... bara jag läser min jävla bok.. *haha*

Idag har jag en viktig grej att göra...iallafall... förutom boken. Jag ska vara ärlig!! Låter som att jag aldrig är det annars *haha*... men jag ska säga något jag behöver säga till en person. SåDeSå.
Det finns en till person som jag inom en snar framtid ska vara helt ärlig mot och säga något viktigt till.. men det får vänta några dagar. En sak i taget!!

Sara Says : Back to the book!!

2 kommentarer:

Weronika sa...

Håller med om att de är skönt att Vardagen är tebax. Lycka till me det du skulle göra idag
. Kram och God Fortsättning På Det Nya Året

Rakt av Waller sa...

Ja, det är grymt skönt med vardag! Jag blir helt vilsen i pannkakan av all ledighet... Kram