Räknare

torsdag 15 januari 2009

Värsta planen

Idag hade jag värsta planen på hur min dag skulle se ut. Den var så bra och jag skulle hinna med allt och lite till.
Jag skulle vakna... naturligtvis, sedan få upp kidsen och se till att de kom med bussen. Sen skulle jag slappa lite sedan kasta mig över böckerna... ((plugga)) Och helst vara klar vid 13 för att då åka ner på stan eller till valbo och inhandla.. lite grejs... Bland annat lite tröjor till Linn och en skrivbordslampa till mig.. Sedan skulle jag vara hemma och nyshoppad lagom till det att min tvättstugetid började.
Inget hände av detta... Jo jag vaknade iallafall :)) Men jag kastade mig knappast över böckerna. Utan jag fastnade i bland annat telefonen... Sedan när jag väl började läsa.... så somnade jag.. i soffan och vaknade lagom tills jag skulle tvätta. Så det enda som blev som det skulle var tvättningen.... Inte såå illa ändå?? ;)

Tar nya tag i morron... med pluggning och shopping!!

2 kommentarer:

Weronika sa...

De e sällan de blir som man planerat...he he he. En övningssak de med....Kram

Anonym sa...

huvudsaken man har rena kläder o får mat i magen,sen är det ju alltid trevligt prata i telefon ;-)
mvh ängel