Räknare

måndag 19 januari 2009

35 kilos övervikt på PMS-skadad 12 åring

Alltså för ganska längesen så skrev jag om P-piller... att äta dom är som att låtsas att man har ett sexliv.
Det är ju inte alls så att jag har det och inte heller är det därför jag äter P-piller. Utan det är mer för att jag ska slippa något en gång i månaden... och det slipper jag oxå eller har iallafall sluppit i flera månader/år nu!
Gissa om jag fick en chock när jag igår morse vaknade och hade fått det jag inte får... OCH en finne hade ploppat fram på hakan *ARG*
PMS?? Jaaa idag har jag gått omkring hela dagen med uppknäppta byxor.... för jag är sååå svälld...
Jag har ju ibland problem med magen och blir uppsvälld.... MEN då brukar jag slippa ha mens och ha finnar. Är jag 12 eller??? Och jag tror jag har gått upp 35 kilo i natt.

*morrar*

3 kommentarer:

Anonym sa...

varför inte sluta med p piller?är det värt detta bekymmer,med uppsvälld mage o dyl.

Rakt av Waller sa...

ja, inte vet jag heller... men jag tycker du låter farligt lik en missbrukare jag... ;)

SaRa sa...

Men Du Anonym... Vem har sagt att uppsvälldheten beror på pillrerna??