Räknare

onsdag 21 januari 2009

Yees I Did It Again

ÄNTLIGEN!!
Fick jag mitt betyg i psykiatrin.... GODKÄND :-) Har väl haft på känn att jag skulle få det oxå.. men ändå skönt att få det bekräftat!!
Känner mig sjukt nöjd faktiskt.. för det var det svåraste ämne jag läst nångång... Blod Svett & Tårar.. har det kostat.... *hahahaha* Näää gud vad jag överdriver... men jag har iallafall kämpat för mitt betyg.. Det kom inte gratis.

Hann med en miniflört idag... som varade ca en minut... eller kanske bara en halv. Kom ifrån tåget på väg till bussen.... där är det lite byggnadsarbeten som pågår så man kan bara gå på en sida av vägen och det är lite trångt. Där gick jag och kände mig lite allmänt osnygg... lite trött efter tågresan.. *haha*
Möter iallafall massa olika människor.... men EN speciell... som möter min blick... ni vet så där djupt... som det bara går när man passerar varann.... Direkt sa jag till mig själv : "Sara vad du än gör nu så vänd dig inte om" Gissa vad jag gjorde... jag vände mig om i exakt samma sekund som "han" vände sig om... Och jag halv skrek till Anna "NEEJ vad gör jag"
Skulle tror att han både såg och hörde mig... *haha*
Lite kul var det iallafall... märkligt det är när två personen som ser varann några sekunder sedan gör exakt samma sak... eller iallafall nästan.. för han skrek inte NEEJ.. inte vad jag hörde iallafall.

Jaja.... det var en del av min dag det.... jag har även vart på en helt värdelös föreläsning men den tänker jag inte ens skriva om.. så dålig var den.

Tack Å Hej... NU kommer mina älskade ungar hem...
ÄNTLIGEN!!

1 kommentar:

Anonym sa...

grattis till betyget,bra jobbat,kram krister