Räknare

söndag 25 januari 2009

Människor i mitt liv

Det finns flera olika människor i mitt liv. En del har funnits länge och en del kortare tid. Nästan alla betyder olika saker för mig.... De finns de som står mig nära.. det finns dom som är på väg att stå mig nära och de finns dom som är varken eller... Det tar tid för mig att släppa in människor på riktigt. Sedan finns det de som inte står mig så nära och så vill jag att det ska förbli.

Någon sa till mig igår att jag är gränslös....
Har Verkligen tänk på det sen dess.... och känner att det är sååå fel ordval för mig. Gränslös för mig är någon som inte vet vart gränserna går när det gäller andra människor, man klampar över andras gränser... osv.. Gränslösa människor är för mig oxå människor som kan säga vad som helst om sig själv till vem som helst.
Nu kan det ju vara så att jag har min tolkning av "gränslös" och andra har sin. . .

Det jag vill ha sagt med allt detta är att jag är såå tacksam över de vänner jag har... som jag sakta men säkert släppt in i mitt liv. :)

Inga kommentarer: