Räknare

onsdag 14 januari 2009

Modersinstinkt

Fy faaan.... vilken kraft det är i att vara förälder. Alltså vad starkt man ((jag)) reagerar när nån är dum mot nått av mina barn. Jag får mord i sinnet!! Självklart agerar jag inte på det *hahaha* Men agerar det gör jag.. men då på ett lite vuxnare sätt än att döda... Ja ni fattar... jag är ju inte våldsam av mig!

Igår kväll fick jag veta saker som hänt i Linns skola både i går och andra dagar. Linn var jätteledsen och det är inte roligt att se. Jag skulle ju önska att Linn hade lite styrka att ryta ifrån men nu har hon inte det, så då får ju jag backa upp henne på bästa sätt.
Så igår kväll så mailade jag iallafall två av hennes lärare och sa en del och ifrågasatte en del... tur att jag har lite självdiciplin för jag skrev inte i ilska utan var helt saklig.

Ja ja.... nu blir det hemmaplugg eftersom Linn verkligen inte ville vara ensam hemma imorse så stannade jag hemma.

Det blir en bra dag!

Inga kommentarer: