Räknare

torsdag 8 januari 2009

LSD

Så där ja.... nu kan jag allt om LSD. Nästan iallafall... har läst om det halva dagen. Ska redovisa om det på måndag. Tillsammans med min lilla grupp... *hihi* Alltså vi ska redovisa om hallucinogener.
Hur som helst så verkar det vara en korkad drog. Om jag får säga vad jag tycker och det får jag ju. Det är ju ändå min blogg ;)

Sedan har har jag under dagen när jag suttit och sökt runt på nätet hittat de mest bisarra sidor... Där man pratar om alla slags droger, hur de funkar, vad de kostar, vart man får tag i dem. OCH de värsta kan jag tycka att de som sitter och skriver på dessa sidor uppmuntrar varann att prova det de inte redan provat.
Som alla vet som känner mig så är jag helt emot droger av självklara skäl, därför blir jag jävligt upprörd. Jag vill inte att mina barn ska hitta sådana sidor. Självklart är det ens eget beslut om man ska prova en drog eller dricka alkohol, men uppmuntran verkar otroligt jävla onödig. Framförallt från människor som uppenbarligen inte fattar riskerna med det!! *arg*

Tacksam för ännu en Osinnesförändrad dag!! :)

Inga kommentarer: