Räknare

torsdag 29 januari 2009

Today

Jaha... förkyld har jag blivit.... känner mig bitter på alla som suttit och nysit i klassrummet ;)

Näråå... så farligt är det inte... Alvedon fixar allt.
Idag blir jag barnledig istället för i morron. Har lite att fixa med idag... Ska tvätta och skriva en liten hemtenta. Sen packa iväg ungarna.... Sen ska jag styla mig och ut och käka... på Helt Enkelt... Har aldrig ätit där.. ska bli mysigt/kul... Det är Anna, jag och Evelina som ska fira avslutning på en kurs :)) Sedan får jag förmodligen en sen påhälsning ;) *glad*

Jag mår förövrigt kanon.. tycker livet flyter på... ingen stress inga bekymmer... Slipper ju till och med diska nu för tiden... *hihi* Nu behöver jag bara komma på ett sätt att slippa dammsuga sen är livet komplett... Kanske ska skaffa en karl som fixar det åt mig :-)

2 kommentarer:

Anonym sa...

tjena trevligt med sent sällskap,du kanske ska lura *det sena mötet* till att dammsuga då resten av livet

SaRa sa...

*skrattar*
Nope.... ingen damsugning här inte