Räknare

lördag 24 januari 2009

En mänsklig rättighet??... Nope

Alla ni som tycker att diskamaskiner är en självklarhet i varje hushåll.. en standardprodukt... en mänsklig rättighet....gårdagens lyxvara....
Kan sluta läsa NU!! ;)

För för mig är det en lyxprodukt och ingen självklarhet!! JAG har idag inhandlat en slitterny "diskis" till vårat hem... och jag är sååååå lycklig över det... ni fattar inte!! *haha*

I nått år nu har jag vart jättesugen på att köpa en.. men det har tagit emot.. känts lite dyrt och herregud.. det är väl inte såå jobbigt att diska... folk har ju diskat i alla tiden redan innan man uppfann "diskisen". MEN nu var tiden kommen för vårat kök att få ta emot denna fina diskamaskin.... *hihi*
Och jag HATAR verkligen att diska så befrielsen kommer kännas enorm så fort den är inkopplad... !!

Inga kommentarer: