Räknare

fredag 9 januari 2009

IT`S A NEW DAY

Nu är det gjort, det jag inte kunnat göra på flera år!! Och jag har blandade känslor inför det, Sorg och Lättnad.. konstig kombination av känslor!

Jag har under flera år nu träffat en man till och från, helt okomplicerat skulle det vara. Han kunde och kan inte bli min av olika skäl, men jag har tyckt om honom så mycket att jag låtit honom finnas i mitt liv iallafall. Och jag har ju varit en expert på att tränga bort mina känslor, för den goa känslan jag får när jag träffar honom har överskuggat allt annat.

Han har allt jag söker i en man... han får mig att skratta, han får mig att tänka och begrunda och när han kysser mig så försvinner världen runt omkring, När han ser på mig känner jag mig vacker. Det liksom slår gnistor när vi träffas.

Hur ofta träffar man någon som det känns rätt med på alla plan??

Det som är så märkligt med denna man är att han har inte alls det utseendet som jag alltid tror att jag ska attraheras av.. men första gången jag träffade honom så föll jag pladask för hans charm. Och detta var över 4 år sedan nu.

Att jag skulle ha varit kär i honom alla dessa år har jag helt enkelt valt att ignorera. Det har funnits andra män i mitt liv under dessa år men jag har alltid återkommit till "honom" och han till mig.
Flera gånger har jag oxå gjort några halvdana försök att avsluta med honom, men aldrig har jag vart ärlig om varför, därför har mina avslut aldrig hållt i sig speciellt länge.

NU har jag iallafall varit ärlig mot honom om hur jag känner.. och att jag inte kan fortsätta träffa honom mer. För det kommer skada mig mer än gynna mig.

Han är en sån härlig person så jag önskar inget hellre än att kunna få ha honom i mitt liv, men nu kommer det inte bli så!! Såvida inte allt förändras men det har jag inga förhoppningar om. Det enda jag kunde göra var att vara ärlig och sen hoppas på att det ska hjälpa mig att gå vidare.

Detta ska göra mig fri!! :)

Inga kommentarer: