Räknare

onsdag 31 december 2008

2008 ---> 2009

Nu är det 2009 :-) om nu någon missat det. Jag kom precis hem ifrån en kul kväll med min "bästis" :-)
Satte mig ner och tände tre ljus för mig, Linn och Moa... för att vi ska få ett kanon år tillsammans.

2008... har vart ett kanon år.. och fort har det gått....
Jag har fått jobb
Jag har påbörjat ny utbildning
Jag har fått bättre ekonomi (( eller fått och fått, jag jobbar ju för den ))
Jag har fått nya vänner
Jag har fått en 10 och en 12 åring i huset... (( dom växer så det knakar ))
Jag har fått ännu ett "nyktert" år

Vad mer kan man begära?

Jag är säker på att detta år kommer vara minst lika bra, om inte bättre.
För som det gamla ordspråket (eller vad det är) säger: "de va bättre förr". Det håller jag inte alls med om. Jag tycker det blir bättre och bättre hela tiden.

Gott Nytt Alla Härliga Människor!!

2 kommentarer:

T sa...

Varje år har man möjligheten att göra sig och sin omgivning ett bättre år, man har möjligheten att samla på sig nya vänner, nya upplevelser, nya misstag att lära sig från. Allt som formar en till den man är.


Önskar ett härligt gott nytt år

T

Anonym sa...

Hallo!
Hoppas du o dina döttrar får ett riktigt bra 09.

VH//Danne