Räknare

måndag 15 december 2008

8 kassar

Det är vad jag fick med mig hem från en dag i Stockholm. Har även räknat ut att jag och Anna gick ca 2,4 mil... *hihi* Eller ja.. det var inte jag som räknade ut det såklart, jag är ju helt värdelös på matte. Men Anna är en klippa på att räkna ;)

Har då som sagt haft en jättebra dag i våran kungliga huvudstad... gått massor, skrattat och Shoppat :))

Hann även med en jättetrevlig kaffedrickning/sittning med en person jag känt i flera år men inte haft nöjet att träffa. Jag blev inte besviken heller.;)

Hade en halv traumatisk upplevelse på bussen hem, jag höll nämligen på att drunkna *hahaha* Tur jag lever :)) Satt vatten i fel strupe, ni vet det är ju såå jobbigt. Jag skulle precis svälja när jag brast ut i ett gapskratt.... alltså både, skratta, svälja och hosta samtidigt är ingen hit.

*stupar i säng*

1 kommentar:

Cirtap sa...

Tack Sara - du är en riktig vän. Jag har lite lösa planer om att möta min sponsor i sandviken på fredag (mötet). Skall du dit?