Räknare

fredag 12 december 2008

Svårt att göra rätt

När jag kommer upp och väcker Moa är det svårt att göra rätt. Jag får inte tända nån lampa men jag ska kunna lägga fram rätt kläder till henne i ett kolsvart rum. I morse råkade jag lägga fram ett rött linne när jag i själva verket skulle lägga fram ett grönt. *haha* Hon blev INTE glad min lilla argbigga. OCH jag blev inte glad när morronen börjar med en utskällning.
Det löste sig till slut, hon tog fram linnet själv. Men det är ändå trist att börja morronen med ett bråk helt i onödan.

NU har jag iallafall fått jullov.. och det känns sååå härligt. Ska bara hinna läsa en bok och skriva reflektioner på den tills den 7e januari. Men det känns inte ett dugg betungande. :))
En termin har gått såå himla fort, knappt så jag fattar det. Vi vart godkända med VG på sista grupparbete... *stolt* hihi

Nu har jag kollat nyhetsmorron tillsammans med mitt kaffe, funderar på att lägga mig och läsa lite innan jag börjar dagen på riktigt. Har ett enormt vilbehov. :))

Ha en härlig dag... Alla!!

Föressten så lät jag min inneboende i huvudet som just lyckats flytta ut, flytta in igen igår... hur korkat är det... *hahaha* Jag gjorde det helt frivilligt. Får börja med en vräkning igen då! ;)

1 kommentar:

Anonym sa...

Hahaha inte bra.....hoppas du gjort rätt med din inneboende nu då:) huvudsaken är ju att du mår bra...
kraam//L