Räknare

torsdag 25 december 2008

vad vet jag

Hur gammal är jag egentligen när en del av mina ex ska bli morfar eller har blivit farfar? *haha* Och hur svårt ska det vara att träffa någon? Faktiskt så funderar jag på det. Det finns ju massor av människor som separerar eller skiljer sig och inom typ ett år har de börjat om tillsammans med någon och redan blivit sambo igen. Hur går det till?? Är det jag som är sjukt kräsen och dom bara tar vad som kommer, eller?? *hahaha*
Jag har iallafall efter många år nu upptäckt en del grejjer med mig själv som bör ändras på.. Till exempel så blir jag alltid bara intresserad av någon jag nästan inte kan få.. då jag får "jaga" lite... och är det någon som blir seriöst intresserad av mig.... Då flyr jag fältet blixtsnabbt... Korkat?? Eller korkat vet jag väl inte men jag undrar ju vad det är för mekaniskmer i mig som gör sig påminda. Är det verkligen meningen att alla ska leva tillsammans med någon?? För när jag pratar med en del vänner så kommer vi alltid fram till samma sak,,, att det inte finns någon bra man kvar. Låter ju helt bittert...*haha* klart det finns bra män... men jag får inte till det med nån av dom iallafall, och inte min väninna heller.
Kanske är det meningen att man bara ska ha någon att ha roligt med?!? ;-)
Om man nu träffar någon som är sådär superintressant så är han antingen gift,sambo och allmänt upptagen eller så bor han i fel stad. Förklara det tack!! ;) Och är han inte upptagen och bor i samma stad.. så blir han typ ointressant!! öhhh???

3 kommentarer:

Anonym sa...

"Och är han inte upptagen och bor i samma stad.. så blir han typ ointressant!! öhhh??? "

Ähh men vad faan.. vad taskig du är.. nu störtgråter jag floder.. ända till den meningen tänkte jag att vi funkade lika.. men å andra sidan så om vi är lika i resten så kanske det innebär att det inte bara är jag som är ointressant..

/Prinz A Nonym

PS! jag är inte allvarlig, jag _vet_ att jag är jätteintressant, jag bara spelar ointressant för att undvika alla som annars springer efter en..

Anonym sa...

Äh du är typiskt kvinnlig o inge fel på dig inte, ni fungerar så o det är inget att göra åt.

En kille som är lite halvkriminell är ju det näst bästa man kan få, delar han ut ett slag lite då o då oxå så är det värsta kapet. :)

PS!
Ironi där det är fritt att tycka hur pass det stämmer eller ej. Men så tror jag det är iaf :D

Anonym sa...

Ha ha prins A Nonym nu va du väl lite väl optimistisk....;)

Prinsessan A Nonym....