Räknare

måndag 29 december 2008

Nada

Jaha... jag har liksom inget att skriva om. Ledigheten har sin gilla gång och förkylningen håller sitt grepp. Vi har gjort så lite som möjligt, men hann med lite reashopping häromdagen.

Igår kväll råkade jag få låna en bil i en vecka, det är lyx det. :-) Förr tog jag bil för givet, så är det inte idag.. nu för tiden tar jag busskortet för givet. Idag blir det, tvättstugan, bio och Valbo... Skön dag :)

Det händer alltså inte mycket i mitt liv just nu, på det yttre planet. Det händer mer i mina tankar... känns lite som att jag håller på en inventering.. av mig själv. Kommer fram till en del nytt och en del gammalt.... tyvärr så räcker det ju inte att komma på saker och ting, det krävs ju handling för att uppnå förändring :) Vi får se hur det blir... *hihi* Det är ju inte så att jag går omkring och lider.. men en del saker mår ju bra av att förändras.

*Cigg + Kaffe SEN Hårtvätt*

Inga kommentarer: