Räknare

måndag 8 december 2008

måndagmorron

Nu är det sista rycket innan jul lovet.... har hemma plugg idag sedan redovisningar i skolan tisdag och onsdag. Sen blir jag LEDIG!!!! *jippi* Faaan va skönt!!
Jag blev godkänd på psykiatriprovet. :)) *NÖJD*
När ska jag lära mig att jag lär mig när jag pluggar, för jag tror alltid innan att jag inte kan något.. vilket ÄR fel uppenbarligen.

Denna helg har bara rusat iväg.. har jobbat hela helgen... och det var längesen jag skrattade såå mycket... det ska vara kul att jobba, även om jag blir trött men det är det värt. *hihi*

Nähä ni.... nu måste jag hoppa in i duschen innan mina klassisar kommer hit.

VÄLJ GLÄDJE och glöm inte att du är en härlig skit!! ;)

2 kommentarer:

Weronika sa...

Visst är det skönt att få skratta? *ler* De sägs ju att det förlänger livet! Jag ska försöka komma ihåg att jag är en härlig skit...=) Kram på dej!

Rakt av Waller sa...

Stort GRATTIS till Psykiatri-tentan!! Bra jobbat! Kram