Räknare

måndag 22 december 2008

Trög

Hur många gånger behöver jag bli hembjuden till någon innan jag fattar att jag blir hembjuden?? *hahaha*

Det går en person och handlar av mig på mitt jobb, som varje gång han handlar bjuder över mig på kaffe. Gissa om jag gått dit!? NEJ, det har jag inte för jag tror att han skämtar. Har dock kommit fram till efter mycket tänkande fram och tillbaka att det nog inte är ett skämt! Varför skulle han skämta om det varje gång han ser mig??

Men vadå, ska jag bara gå dit och säga : - "Hej Hej... nu är jag här"
PINSAMT!!
Skulle ändå vilja våga gå dit..... Heregud.. kaffe är ju alltid trevligt att dricka!

Men men... ska jobba strax igen, får väl se om det kommer en ny inbjudan dårå... ;)

2 kommentarer:

T sa...

kaffe e gott, nya vänner e bra. varför inte?

Go jul på sig i stöket

Weronika sa...

Klart du ska gå dit & fika. Nya bekanskaper är alltid skoj. God Jul på er!