Räknare

torsdag 5 februari 2009

Hej Hopp

Guuud va jag har bloggtorka just nu. Mitt liv står stilla ;) Har vart hemma hela veckan med Moa som har varit sjuk. Och jag har haft en släng av migrän. Trist att vara hemma just denna vecka, för vi började ett nytt block i skolan och det känns inte bra att inte få vara med från start. Men jag har gjort så gott jag kunnat hemifrån iallafall. Mer kan jag ju inte göra, för jag och barnens pappa vabbar varannan gång och denna gång var det min tur. Missade bland annat att gå och titta på nån rättegång uppe i Huddik, inte hela världen i och för sig eftersom jag vart på det förr.

I helgen blir jag extra barnledig... Kidsen ska till Särna med sin far och jag blir bara helt enkelt ledig.... inget jobb inga barn... Vad göra?? ;) är öppen för förslag... en dejt skulle sitta fint.... ;) *hahaha*
Känner jag mig själv rätt så blir det inget alls. Men det är ju oxå okej... ska iallafall komma iväg på ett möte.... helt plötsligt har det gått en månad se jag var där sist.... Tiden räcker inte alltid till för mig... Thats life :)

Inga kommentarer: