Räknare

tisdag 24 februari 2009

still going strong

Fortfarande sjuk och snörvlig :( Såå tråååkigt!!
Men tänker åka iväg på ett möte ikväll iallafall... var minst tusen år sen sist. Som sagt, min tid har inte räckt till. Men ikväll blir det alvedon och en bussresa. :)
Trots att jag inte vart på möte på så länge så måste jag säga att jag nog aldrig varit så självrannsakande på flera år som jag vart de senaste månaderna. Ser nya sidor hos mig själv, både bra och mindre bra. Saker jag behöver jobba på. Mer och mer ser jag oxå vad det är jag vill och inte vill ha i mitt liv. Blir mer och mer förankrad i mig själv. Känns mycket bra!! :-)

Känns ändå bra det här med skolan, har nu bara två små grejer kvar att göra i denna kurs. Fick oxå betyg i förra kursen häromdagen... Högsta betyg!! *JIPPI*
Jag säger ju hela tiden att jag siktar på att bli godkänd i allt bara, men måste erkänna att det känns SJUKT kul att få högre än godkänt!

Det här med män... Men ORKA med dom!! *haha* Är så trött på strul.. vill ha raka och ärliga relationer. De som inte kan ge det går bort... Känns skönt att ha kommit på det. För jag har på nått vis alltid gillat lite småstruliga relationer.. men nu är det nog!
Förr har jag alltid vart så rädd att säga vad och hur jag vill ha det... rädd att bli lämnad, övergiven. Känner inte så längre. Självklart vill jag inte bli övergiven, det vill väl ingen. Men jag känner inte att jag blir övergiven på samma sätt längre, det var mer när jag INTE sa vad jag ville och kände som jag kände så.

Det händer saker i mig... Spännande!!

Inga kommentarer: