Räknare

torsdag 12 februari 2009

innehållslöst liv ;)

Nån frågade mig om jag har ett innehållslöst liv eftersom jag inte skriver nått. Vill gärna dementera detta ;)
Jag har så mycket liv att jag inte hinner skriva nått.

Igår upplevde jag till exempel en mycket pinsam grej... det kom en på besök tillsammans med barnens pappa... jag hade just "rullat" och var helt slut i magen.. men skulle ändå göra mig till att visa denna mer eller mindre okända man hur det skulle gå till ... *haha* Det skulle jag aldrig ha gjort... för jag ramlade pladask och typ sträckte magen.... snacka om att göra ett bra första intryck... PINSAMT ;)

Vill gärna dela med mig av en viktig iakttagelse jag gjorde häromdagen inne i en provhytt uppe i Huddik... Jag har länge velat köpa ett par baggyjeans.... hittade ett par snygga och gick in och provade... dom var helt perfekta i längden men var dock liiite stora i midjan... mitt ständiga problem.. passar dom på ett ställe är det fel på ett annat... varför görs inte jeans efter min kroppsform?? Bara undrar ;) Iallafall... back to min iakttagelse... hämtade in en annan storlek på jeansen.... mindre midja men samma långa längd i benen.... till min stora förskräckelse så var dom kortare i benen... trots att det var samma längd... ??? i midjan var dom så klart perfekta... men jag HATAR att ha för korta byxor enligt mina mått för korta alltså...
Men det jag inte fattar är varför dom blir kortare bara för att dom är smalare i midja!!

Där ser ni... det händer massor i mitt liv!! ;)

2 kommentarer:

Anonym sa...

hej sara... :)
och tack!! jag stortrivs verkligen!!

Kram

Anonym sa...

Haha!