Räknare

torsdag 19 februari 2009

Utmanad. . .

Tydligen har jag blivit utmanad att lägga ut det 6e fotot ur den 6e mappen.... nu har jag ju bara en mapp med foton så det får bli det 6e i den då.... *muttrar* Önskar jag hade haft en annan ordning i den mappen. *hahaha*

Ja vad ska jag säga om detta kort.... det är väl en vanlig syssla i mitt liv... ;) att prata i telefon.. eftersom det finns då lite tid att komma hemifrån och umgås på riktigt med mina vänner :-)

NU utmanar jag alla som läser denna blogg... exempelvis.. Patric, Kristin, Sarah, Petter, Urban, Ola, Veronica och alla andra att lägga ut det 6e kortet ur den 6e mappen!
Good Luck!!

7 kommentarer:

Anonym sa...

hello sara!
jag har redan gjort utmaningen.. hihi.. här får du se.

http://sarahlinnealarsson.blogg.se/2009/february/plugga-del-2.html

Weronika sa...

Tjoho! Jag antar utmaningen. Ska genast gå in och fixa de. Kram & Kärlek

Cirtap sa...

taget!

Anonym sa...

Nej Sara, det där gör jag inte av ren princip;)

Anonym sa...

HAAAAJ! *vinkar* Hur är läget? :) Kraamis Ps. logga in hos mig med starlet/isglass

Anonym sa...

skapligt snygg tjej ;-)
kram på dig vännen o mycket kärlek

Anonym sa...

Jo här är det bra. Mycket att göra hela tiden men det trivs jag med. :) *KRAMA*