Räknare

tisdag 24 februari 2009

"En storm påväg i natt"

Det borde vara det mysigaste som finns att få höra att någon är kär i en....
Nu är det inte alltid det.....

I flera år har jag väntat och hoppats att få höra just dessa ord i från en speciell person.... Tills jag för ett tag sedan bestämde mig för att släppa taget och gå vidare.... inte helt smärtfritt.. men jag gjorde det....

Idag släpptes en bomb på mig.. kändes det som.... och det kunde inte komma mer olägligt... mer fel i tiden... mer fel bara helt enkelt.... samtidigt som det kändes såååå skönt att få bekräftat det jag någonstans långt där inne förstått så länge....

Nu ska jag bara andas och inte göra någonting åt nått.... bara vara som jag var innan den här dagen kom.... och gick....

2 kommentarer:

Anonym sa...

Nu är det mycket kärlek i Saras huvud, hela tiden varje dag:) Gott!

SaRa sa...

Nej Nej Nej... skulle mer kalla det förvirring!!