Räknare

onsdag 25 februari 2009

Sansad igen

Så där ja... nu har jag kommit till sans igen. De där orden jag fick höra igår spelar ingen roll. Jag har ju tagit ställning redan. Och det som var är inget jag vill ha i mitt liv längre. Ramlade av stolen där en stund men nu sitter jag säkert igen.
Kanske inte så konstigt att jag fick en väldig chock... det var helt oväntat och det var ju det jag trott jag ville höra i flera år. Och hade jag fått höra det förr, för nått halv år sen hade jag kanske gjort nått annorlunda. Men nu är det nutid :-) Fick bara lite snabbt påminna mig om vad det var jag vill och inte ville ha.... så lätt att glömma bort ;)

5 kommentarer:

Cirtap sa...

Sara, Sara -
Anar jag en rädsla under skalet av kontrol. Kanske är det så att attraktion är något som skapar rädsla först och värme sen, man vet aldrig. Ville bara röra om lite i all vänskap ;-)

Cirtap sa...

vänskaplighet kanske vore en bättre knorr på slutet :-)

SaRa sa...

i det hät fallet handlar det faktiskt inte om rädsla... men du hade kunnat haft helt rätt... men tack för omrörningnen... haha

Cirtap sa...

haha, jo, ibland kan rätt vara så fel :-)
Och beslut och livet, jo, visst är det nog så, även om man kanske ägnar allt för mycket tid åt att försöka undvika det.

Cirtap sa...

hehe, som vanligt har du helt rätt - ibland är det bättre att undvika är illa fäkta...