Räknare

söndag 8 februari 2009

Onda Onda Mage ;)

Shit.. jag hade muskler i min mage, väl dolda, som jag inte visste fanns.
Jag har lånat en sån där rullgrej, som man ska rulla fram och tillbaka med på golvet och då använda magen för att dra sig tillbaka. Och alla som känner mig vet att jag aldrig tränar på vare sig de ena eller andra sättet. Jag lider ju av nån slags fobi mot gym, men tänkte att på nått sätt kanske kanske jag kan göra nått åt min mage.. på hemmaplan. Får se, igår hade jag sån sjuk träningsvärk att jag knappt kunde skratta, idag känns de lite lite bättre... ska försöka mig på att rulla lite senare. Igår var det fullständigt omöjligt.

Helgen har som vanligt rusat förbi utan att nått har hänt. Har försökt mig på att plugga lite.. men känner att jag tagit mig vatten över huvudet... ska skriva AAs historia... går sådär.... kan beror på att jag känt mig oerhört Ofokuserad. Gör väl ett nytt försök snart.

Var just ute och skottade av min lilla lilla gård... och gav vild djuren mat.. Kaninerna alltså.
Ikväll kommer kidsen hem och jag vill ju inte få skäll över att jag missköt dessa små vita djur med vassa tänder ;) Jag är fan rädd för dom.. *haha*

2 kommentarer:

Rakt av Waller sa...

Hahaha! Jag tänk att du skall ge dig på det värsta som finns när du väl börjar träna. Dom där rullgrejerna är bland det mest effektiva som finns för magen... Men ta det lite lpugnt med den i början och kör vanliga stups och benlyft till magmuskulaturen har kommit igång. Rullgrejen kan du ta fram när du klarar 100 situps och 100 benlyft utan problem! Själv är jag ute och går så jag får benhinneinflammation... hehe Lycka till och kram

SaRa sa...

Allt eller inget vet du!! ;)
Klart jag ska rulla ;) inte fjanta med situps ;)