Räknare

lördag 21 februari 2009

Släpp Taget IGEN

Undrar om det bara finns en person i hela världen som har allt man önskar i en person?
Finns det bara en som uppfyller alla de kriterierna som man vill att den man ska leva sitt liv med ska ha?

Hoppas inte! Precis när man tror att en person är borta ur ens liv så dyker den personen upp igen som gubben ur lådan. Och känslomässigt är jag tillbaka på ruta ett igen. Skillnaden nu är iallafall att jag inte agerar ut nu som förr.
Släpp taget! Gå vidare! Lev och låt leva!
Alltihopa är ju lätt som en plätt! ;)
Släppa taget på så sätt att jag inte har kontakt är ju en grej men att släppa taget om sina egna tankar är svårare. Mycke Mycke svårare!

Jag trodde jag hade kapitulerat, men vet inte om jag verkligen har det. Märkligt att jag nyss blev tillfrågad att tala om just KAPITULATION. Har varken sagt ja eller nej än... känner att jag vill men känner samtidigt att jag kommer svimma av rädsla.. tänk om jag får tunghäfta och tänk om jag säger helt konstiga saker så att ingen förstår vad jag pratar om... *hahaha*

*Gud ge mig sinnesro*

Inga kommentarer: