Räknare

måndag 14 juli 2008

VilaVilaVila

Nu är jag ledig i tre hela dagar. Snacka om lyx!! Det känns som att jag inte har nått liv när jag jobbar så mycket.*hahaha* Så nu vill jag hinna med massor på tre dagar. Vilket jag antagligen inte kommer göra. MEN ska diska och dammsuga idag. Kul Kul ;) Sen blir det tjejkväll.. Vi ska på bio "Sex and the City" Vi kände att vi ville vara lite ytliga ikväll..*haha* i motsats till annars dårå ;)

Min vill ha lista:
Bruna ben
Ny hårfärg
Ömhet
Närhet
Kärlek
Platt mage
En diskmaskin
Nytapetserat


Inte nödvändigtvis i den ordningen.. ;) Nästan allt på listan går på att ordna antar jag.. *haha* En del grejer kräver mer arbete än andra för att uppnå. Jag tror jag börjar med att gå ut och dricka kaffe barbent nu och så fixar jag hårfärgen i morron.

HEJSVEJS!!

Inga kommentarer: