Räknare

fredag 18 juli 2008

Tvättstugebråk. . .

... kan jag nu ha full förståelse för!! ;)

Igår kväll när jag kom hem från jobbet så öppnade jag min brevlåda som jag alltid gör när. Där ligger en tidning och två räkningar OCH en tom tvättmedelskartong. De bara brann till i skallen för mig!! Rusa in i hallen drog fram ett papper och började skriva ett jävligt argt medelande. MEN sansade mig till slut. Jag visste ju inte vem som lagt den där. Jag hade tvättstugan härom kvällen. Men det där tvättmedlet är inte ens nått jag använder. Om det hade vart min som jag hade glömt att kasta hade jag inte blivit arg MEN nu var det inte min.
Nu undrar jag VEM har ett så innehållslöst liv så dom måste gå in och kontrollera tvättstugan efter alla som tvättar????
Blir arg igen nu när jag skriver *hahaha* Ska iallafall nu när jag är relativt lugn skriva en lapp och ställa in kartongen i tvättstugan igen. Det blir liiiite snällare skrivet idag mot för vad det hade blivit igår, nr jag bara kokade av ilska.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Om det inte är ditt paket så lägg lappen i paketet och ställ tilbaka det i tvättstugan.. :D

Anonym sa...

Haha jag noterade att en hyresgäst(som inte gillar mig) hade glömt att göra ren tumlaren efter sig. Du vet, luddet. Jag har datumet kvar i fall han kommer och vill bråka nån dag..

SaRa sa...

Jaaaaaaa klart ja ställde tillbaka paketet... med en Fint ;) skriven lapp.. hahahaha