Räknare

onsdag 23 juli 2008

Bloggsvacka

Känner att jag är lite i en skrivarsvacka.. kan beror på att jag har massa annat roligt att göra ;)
Typ jobba *hahaha* Nää skojjar. Jobbar jag gör ju oxå.. men igår till exempel var jag i Sandviken hela dagen och ägnade tid åt en flera av min kvinnliga vänner. Och det var bara såå roligt!!
Tänk för bara 4-5 år sedan gillade jag inte att umgås med kvinnor, idag älskar jag det! Jag vet i och för sig vad det beror på att jag inte gillade kvinnor förr. Eller jag tror jag vet. Jag hade mycke lägre självkänsla och såg alla andra kvinnor som "konkurrenter" och jämförde mig med dom hela tiden. Men som sagt, idag är det inte så utan nu ser jag mig som jämnlik med andra kvinnor. :-)

Bläää ;) nu ringde dom från jobbet och ville att jag skulle komma in tidigare!! Så nu hoppar jag in i duschen.

Ha en tokbra dag alla!!

Inga kommentarer: