Räknare

söndag 6 juli 2008

Bakis. . .

Känner mig nästan som att jag spenderat natten med en flaska sprit. Vilket ju är helt osannolikt med tanke på att jag inte druckit på över 5 år. *haha* Men har en huvudvärk som ligger precis bakom ögat. Kan vara början på migrän oxå.:( Och som vanligt ha jag glömt att köpa hem migrän medicin *pucko*
Ska iväg och jobba snart... känns sådär.. *hahaha*

Har fastnat för en låt som heter "skaffa hund". Har försökt hitta den så ni kan få höra den men ICKE. Den handlar iallafall om samboskap som fastant i nån trygghets spiral...
"vi är för fega för att skiljas och för trötta för att slåss. och den spirande romansen är sen länge slut för oss."
"här görs inte några barn, kanske dax att skaffa hund"
"två trygghetsnarkomaner som har fastnat för varann"


Kul låt... den påminner mig om att jag ALDRIG vill bli nån trygghetsnarkoman. :-) Jag vill att det händer saker i mitt liv.. det ska gå upp och ner och hir och dit!!

Inga kommentarer: