Räknare

onsdag 16 juli 2008

tänker och känner och lever

Under den senaste veckan har jag tänkt och känt massor, på vad jag vill och inte vill ha i mitt liv.

För det första så längtar jag efter mina älskade barn just nu. Längtan är bra!

Sen så har jag känt vilka människor jag vill ha i mitt liv.. jag vill ha människor omkring mig som VILL vara med mig för att jag är jag inte för nått jag presterar eller åstakommer. Och jag VILL vara med dom för att dom är dom. Som tillför mig glädje och stöd och roliga stunder. Och jag vill såklart tillföra desamma till dom.

Vi var ju på Sex in the City... SKITBRA film. Inte alls så ytlig som jag trodde den skulle vara. Den inspirerade mig oxå till att tänka till på vad som är viktigt. . .

VÄNNER kommer alltid vara viktigast :) män kommer och går... *hahaha*
Thats a fact! ;)
Och eller men den allra viktigaste relationen i livet är den man har till sig själv.

"Ibland gör man rätt ibland gör man fel.. Lev med det!!"

Inga kommentarer: