Räknare

lördag 5 juli 2008

Bröstfixerad.....

Allvarligt...
Jag trodde det var män som var bröstfixerade. Det är dom kanske oxå... men JAG är det.

Jag VILL ha större bröst. Och låt mig nu vilja ha det.
För det är alltid en massa som säger:
"man ska vara nöjd med det man har... och har man stora bröst så får man ryggproblem" bla bla bla bla bla

Och det är alltid dom med större bröst som säger så. Dom har ju ingen aning om hur det känns att ha mindre bröst.

Kvinnligheten kanske inte sitter i brösten.. men för mig känns det så ibland. Och om eller när jag pratar om detta så får jag höra att det är fel. MEN det är ju min känsla och den kan ju ingen ta ifrån mig.

Så låt mig vilja ha andra bröst!! *hahaha* På nått sätt så är det lite småförbjudet att vilja förstora sina bröst. Varför då?? När det gäller mig så kommer jag antagligen aldrig att göra det men om jag gjorde det så skulle det inte vara värsta stora brösten... bara liiite större. Jag vill egentlgien inte komma nån vart med detta mer än att man måste få tycka vad man vill om bröst.. och ingen annan ska lägga sig i hur vida man är nöjd eller inte.

Såå nu har jag fått gnälla lite om detta.. ..

3 kommentarer:

Anonym sa...

Klart man får göra större bröst om man vill det... Idag tycker jag de flesta lägger in lite fyllning o det är typ som det var att tatuera sig när jag var ung.

Vet de som både lagt till o tagit bort o ägarna till båda varianterna är nöjda med tillvaron.

Men sedan behöver det ju inte gå till överdrift heller... har man inte skinn o fysisk storlek som matchar en dubbel D skall man INTE välja det ser för jävligt ut :D

Bara att lägga ett par fotbollar på rumsbordet så ser man ju hur snyggt det blir :)

Så som Luffaren i Rasmus på luffen sa... "Lagoma lökar är bäst"

Man kan ju tro att jag doktorerat i bröst men det är bara ett intresse jag har.

//Danne

SaRa sa...

*skrattar*
Jaaa "doktor danne" Lagom är bäst... det är precis det jag menar...

Kristin sa...

fasen jag älskar bröst! mera bröst till folket ;)