Räknare

torsdag 10 juli 2008

Rastlös. . . .

Det känns som att jag är ledig dag... vilket jag inte är.. *haha* men jag jobbar bara kort 11 - 16. Värsta lyxtiden. Hoppas solen håller i sig tills jag kommer hem, skulle behöva vara ute lite och KANSKE klippa gräset..

MEN jag känner mig rastlös. mitt liv bara rusar på och just nu tycker jag inte att det händer nått. Jag vill ha lite känslostormar. Vill inte vara så jävla balanserad... *hahaha* Eller jag det är klart jag vill va balanserad. Men det är lite småtrist just nu.

"STORMA MITT HAV, SÄTT MIN HIMMEL I BRAND"

Så vill jag känna!!!

Mina kids är i Frankrike så det är hur lugnt som helst här hemma, på gott och ont såklart. Det är skönt å ena sidan å andra sidan så saknar jag våra småbråk *hahaha* Som faktiskt livar upp lite.
Men skönt att få längta efter dom, för det hinner jag aldrig göra dom helger dom är hos sin pappa. Det är för kort för det liksom.

Må solen skina på er idag!!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Känslostormar är bra. Då lever vi. Kul att det går bra för dig på nya jobbet och så. Vad roligt att du kom in på utbildningen också, grattis. Det går bra nu, som Petter hade sagt;)