Räknare

tisdag 1 juli 2008

Ledig idag...

Nu har jag bäddat med mina nya sängkläder... *hihi* nu fattas bara nya tapeter i mitt sovrum... vill ha en svartvit fondvägg vid huvudändan av min säng.

Men föst av allt ska jag tapetsera min hall lila. Har köpt dom tapeterna.. men inte alla tillbehör som man behöver ha. Jag har ju aldrig tapetserat... tänk på det. ;)

Känner hur som helst att jag släppt taget om det jag behöver släppa taget om. Jag har oxå bestämt mig för att säga upp min post som sekreterare... det känns att det är helt rätt beslut. Det finns andra som kan ta vid, som har mer tid än mig. *nöjd*

Tid
Tålamod
Tacksamhet
Tillit

Är mina 4 T:n idag

2 kommentarer:

Anonym sa...

härligt att du kommit igång att välja tapeter i alla fall ;) du hade ju lite ågren där ett tag! Jag står fortfarande till förfogande om du behöver nån som väljer åt dig :D

håll dina tummar för mig imon 9.30.. GAAAH! Puss

Anonym sa...

Haha, ingen aning faktiskt. Men NÅN borde ju ha fått det tycker man. Mia? Homan?
Ingen aning.. ;)