Räknare

måndag 7 juli 2008

Dagen. . .

Dagens bästa:
Iiihhhh.... idag sa min chef att hon var glad att jag jobbade där. Och att hon va så nöjd med mitt jobb. *stolt*

Dagens harm: CSN (fast det är ju inte deras fel) Blev väldigt irriterad när jag pratade med CSN idag om hur mycket man får tjäna på ett år när man pluggar. Och summa i sig var kanske fel om det inte var så att även sommarens löner ska räknas in, trots att man ju faktistk inte får csnpengar under sommaren *morr*. Så det man kan konstatera är att är man student så är det fullständigt omöjligt att tjäna pengar och möjligen spara något.

Dagens goda nyhet: Båten till Gotland är bokad och det vart precis den tid jag ville.

Datum att se fram emot: 1a september, skolan börjar. 4e september, Fårö.

Nuvarande tillstånd: Toktrött

Nu får man sova!!

2 kommentarer:

Judith sa...

Stugan är bokad för oss men inte båten ännu. Vare sig till Gotland eller till Fårö. Kanske bäst att lägga på en speed då! Vi är 10 st som ska åka härifrån!
Fan vad det ska bli kul...jag längtar.

SaRa sa...

Ja de e ju bra att boka båten i tid, så man kan välja när man vill åka hem. Sist jag var på Gotland så fanns ingen plats på den båt jag ville åka , så vi fick åka hem mitt i natten och det passar inte alls mig denna gång.