Räknare

lördag 1 augusti 2009

Så Gick Det Sen ;)

Jaja... jag förstår... ALLA undrar ... "hur gick det med borrningen för Sara"
Joo det gick alldeles utmärkt... JAG gjorde det själv... Så himla duktig var jag... Det trodde jag inte. Jag var i de närmaste i chocktillstånd när jag insåg att jag kunde själv- ;)
Och Moa vart supernöjd när hon kom hem.
Såå skönt föressten att ha fått hem kidsen, även om de är hos sin pappa denna helg. Han lär ju oxå få rå om dom lite, jag jobba ändåså... Min sista schemalagda helg på Coop! *jippi* Inte nu på måndag men nästa måndag börjar skolan igen. Då blir man stammis på X2000 igen.. *haha*

Annars finns inte så mycket att skriva om... inget händer i mitt liv just nu... inget dejtande, inget sex, inga män överhuvudtaget.. *haha* Sååå tråååååkigt. Men så är det just nu, jag försöker GÅ bort min frustration istället.... Går sådär ;)

So Long ;)

Inga kommentarer: