Räknare

onsdag 12 augusti 2009

Tredje dagen

Klockan är kvart i 7... tredje dagen på det sista skolåret... Känns kanon måste jag säga. Kändes sådär i söndags när det var kvällen innan det skulle dra igång, men så fort jag var på plats kändes det som det skulle igen. :)
Var på två olika studiebesök igår, det var intressant, Hassela och Lindalen. På Hassela fick jag mina fördomar krossade.... Verkade vara ett kanonställe för ungdomar. Men i min värld så har det varit ett skitställe, innan jag ens visste så mycket om det.
Alltid kul när man få ändra sina uppfattningar.
Tyvärr så kan man inte ändra uppfattningar om alla och alla... Igår hamnade jag i en liten konflikt med en idiot i min klass... som jag bestämt mig för att inte ogilla och inte reta upp mig på. Men igår sa han en så korkad grej att jag inte kunde låta bli att ifrågasätta honom. Kändes på ett sätt bra och på ett sätt dåligt... Det som var bra att jag inte kände av min konflikträdsla alls det som var mindre bra var kanske att jag blev oerhört förbannad... Dock la jag band på mig själv. Så det var väl bra i och för sig.
Jaja... nu ska jag ge mig iväg till tåget.. värsta lyxen att kunna ta X2000 varje morron istället för Xtåget. :D *nöjd*

Kram alla härliga människor!!

Inga kommentarer: