Räknare

lördag 22 augusti 2009

Vid frukostbordet

När vi satt och åt frukost i morse, så satt jag och beklagade mig lite över att jag skulle jobba idag. Då säger Linn: "Men mamma, vad skulle du annars göra vi ska ju ändå inte vara hemma."
Roliga unge... vad tror hon, att jag bara har nått att göra om dom är hemma. Men det var ju gulligt av henne att peppa mig på hennes lilla vis att gå och jobba.

Nu har dom iallafall åkt och badat på fjärran och jag ska strax gå och jobba då.. Fyyy va svårt det är att släppa taget och kontrollen på sina barn tycker jag. Jag gör ju det såklart... men det betyder inte att det är lätt. Det var ju bara nått år sedan dom inte åkte nånstans utan mig.

"Let go, Let God" Var det nån som sa till mig. Och det ligger mycket i det... även om det inte blir enklare.

Inga kommentarer: