Räknare

fredag 14 augusti 2009

Utmanad.... ((faan va många frågor))

1. Hur gammal är du om fem år?
39.... hemska tanke ;)... men då har jag ju iallafall passerat den ålder jag tycker verkar hemskast att fylla... 35
2. Vem var den senaste du träffade innan du besvarade denna utmaning? Mamma
3. Hur lång är du?
170 enligt mig, 169,5 enligt polisen
4. Vilken var den senaste filmen du såg?
Lars and the real girl
5. Vem ringde du senast?
Moa eller Linn tror jag
6. Hur löd ditt senaste sms och till vem?
"Det värsta jag vet är att bli ignorerad, allt annat kan jag ta" Till Hemlig!!
7. Vad är dagens planer?
Det är kväll.... har inga planer.. kanske en film
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms?
Skicka sms, det går snabbats
9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda?
Dom var aldrig gifta och det är Väldigt många år sedan de levde ihop
10. När såg du senast din mamma?
Idag
11. Vilken ögonfärg har du?
Blå
12. När vaknade du idag?
Typ halv 10
13. Har du någon gång hittat en katt?
NEJ tack och lov...hatar ju nästan katter
14. Vilken är din favoritplats?
Hemma
15. Vilken plats föredrar du minst?
Öhhh... på ett tåg som står still kanske
16. Var tror du att du befinner dig om tio år?
Här
17. Vad skrämde dig som barn?
Att gå ensam i mörker ute
18. Vem fick dig att skratta senast?
Linn
19. Är du för ung för att äga vinylskivor?
Nej, dock har jag inga kvar... men har haft massor när jag fortfarande haden en LP-spelare.
20. Har du stationär eller bärbar dator?
Bärbar
21. Sover du med eller utan kläder på dig?
I trosor... om nu nån har med det att göra
22. Hur många kuddar har du i sängen?
6 eller 7 tror jag
23. Hur många landskap har du bott i?
Hmmm... är värdelös på landskap
24. Har du någon gång spytt på fyllan?
Japp, inget jag saknar att göra
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota?
Strumpor... inomhus, skor med strumpor utomhus
26. Är du social?
Jaa, när jag väljer att vara det
27. Vilken är din favoritglass?
Dajmstrut just idag
28. Vad skulle du göra om du vann en miljon?
Köpa bil och ett hus
29. Tycker du om kinamat?
jodå
30. Tycker du om kaffe?
Älskar
31. Vad dricker du till frukost?
Kaffe
32. Sover du på någon särskild sida?
Jaaa.. på min sida
33. Kan du spela poker?
Kan kan jag väl.. men varken vill eller gör det
34. Tycker du om att mysa?
Hur menar du då?? ;)
35. Är du en beroendemänniska?
Beror på hur man ser det
36. Känner du någon med samma födelsedag som din?
Nope
37. Vill du ha barn?
Har ju två det räcker gott för mig
38. Kan du några andra språk än svenska?
Engelska
39. Har du någonsin åkt ambulans?
Nej... tack och lov
40. Föredrar du havet eller en pool?
Hav, om jag slapp hajjar
41. Vad spenderar du helst pengar på?
Kläder och skor till mig och kidsen
42. Äger du dyra smycken?
Har gjort.... pantade dom i ett svagt ögonblick för massa år sedan
43. *********************?
44. Vad var det senaste du stoppade i munnen?
Flingor och fil
45. Vem är den roligaste människan du känner?
Känner många roliga människor... men den jag skrattar mest med och åt just nu är Evy.
46. Välj ett ärr på din kropp - hur och när fick du det?
Värsta långa ärret på magen, efter att ha opererat gallsten för massa år sedan, skulle bara bli tre små titthål... men så vart det inte efter att hela gallblåsan sprack under operationen
47. Vad har du för ringsignal på din mobiltelefon?
Nån låt
48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten?
Inte jag, men jag räknar iskallt med att mamma har nått sparat
49. Flirtar du mycket?
Har hänt ;)
50. Vart togs din profilbild för din blogg?
Har ju 4 i en bild.. så lite överallt
51. Kan du byta olja på bilen?
Jag kan tanka, fylla på olja, pumpa däck, hälla i spolarvätska... räcker inte det?
52. Har du fått fortkörningsböter?
NEEEJ *hehe* inte än
53. Vilken var den senaste bok du läste?
Den hette "Trasig" kommer inte ihåg författaren.. men den handlade om en pedofilring i England... Vidrig bok!!
54. Läser du dagstidningen?
Jaa, när jag jobbar
55. Prenumererar du på någon veckotidning?
Japp... "PS"
56. Dansar du i bilen?
Sjunger... räknas det?
57. Vilken radiostation lyssnade du på senast?
P3
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper?
Mina arbetstimmar
59. När var du i kyrkan senast?
Har jag glömt
60. Vilka personer utmanar du?
Alla som vill.... men säg till om du gör den!! ;)

Inga kommentarer: