Räknare

torsdag 13 augusti 2009

Vaknade med ett ryck kvart över 7... Fullständigt förvirrad, som vanligt... "har jag försovit mig och vart ska jag? Copp, Ockelbo eller Huddik"
Kom på rätt snabbt att jag inte skulle någonstans.... :D Är ju ledig idag... och ska ha "Stora Inför Skolstarten Shopping" idag med Linn och Moa. Det är skolväskor, byxor och tröjor som ska handlas plus gympaskor... Linn växer ju så oerhört mycket HELA tiden... Vet inte hur många centimeter hon växt denna sommar.. men lång har hon blivit.. nästan 1,60... Kan inte fatta hur stora ungar jag har!? Linn börjar liksom i högstadiet!!!
Hur gick det till?? *hahaha* Jag som är såå ung.. bara 34 ju!! ;)
Moa är inte så liten heller även om hon inte växter i kroppen lika snabbt som Linn, Moa börjar ju i 5an på Engelska skolan nu. Det känns oxå himla stort!

Alla sover här i huset... så jag ska passa på att smyga ut i solen och dricka mitt kaffe... :D

1 kommentar:

Weronika sa...

Ha ha ha...känner igen dom där rycken när man vaknar och tror att man är helt lost..*vilket man e oxå*.
Ja, tänk vad barnen växer Å blir äldre Å äldre medans vi bara blir yngre Å yngre...he he he.
Skoj att shoppa lite synd att dt blir för sällan man gör dt til sig själv. Oftast barnen som får först.
Kram & Kärlek