Räknare

onsdag 26 augusti 2009

Vill tappa andan. . . . ;)

"Life is not measured by the number of breaths we take but by the Moments that take our breath away"
Satt och letade efter en väggtext på tradera och hittade denna text... Så bra och så fin ... Men den får mig att tänka... hur ofta upplever man tillfällen i livet som får en att tappa andan??
Jag skriver inte ofta här numera, har känt att jag inte haft så mycket att skriva om, inget speciellt händer... i det yttre. I det inre händer det dock en del.
Har just återupptagit kontakten med en person, en man, som jag lärde känna för 10 år sedan... vi har så klart en historia tillsammans, det blir ju så när man känt varann i många år. Det väcker minnen och känslor till liv, inget dåligt.. utan bra och positiva känslor. Denne man vet inte om det men han förändrade mitt liv, det dröjde några år innan den förändringen syntes och blev verklighet... men det var han som drog igång min process mot ett bättre liv.
Tack!!

Men hur som helst så vill jag ha fler tillfällen i livet som tar andan ur mig.....Antar att det kommer, om jag vågar vänta.....

Inga kommentarer: