Räknare

torsdag 27 augusti 2009

Lyx bekymmer!

Åhh vilket jobbigt liv jag har.. ;)

Sitter här med värsta lyxproblemet:
1. ska jag köpa en ny soffa?
2. ska jag köpa en bil?
3. ska jag rusta mitt kök och vardagsrum?
4. ska jag spara mina pengar?

Jag vill göra allt det där, men jag inser mina begränsningar, jag måste välja...!! *suck* ;)
Gillar detta lilla problem, jag har aldrig upplevt det förr... Inte för att jag egentligen ska kalla det problem.

Annars så sitter jag här och är så tacksam att jag inte är tonåring längre. Fick en uppgift i skolan där vi ska skriva om våran tonårstid, så en del minnen ploppar naturligtvis upp. Sen så ser jag ju på Linn, hur hon slits mellan att vara stor och vara liten. Hur hennes humör går upp och ner... ena dagen är hon värsta solstrålen och superkul att umgås med andra dagar svarar hon knappt på tilltal och ser allmänt deprimerad ut.
Man hade kunnat missta Moa för en tonåring i morse oxå... *haha* hon fick värsta utbrottet på sina kläder och jag vet inte hur många gånger hon bytte om innan hon gick hemifrån. Det var inte bara kläderna som var fel för henne i morse... Håret var det värsta hon vart med om oxå.. Stackarn, jag vet hur det känns... när allt känns fel.

Ha en härlig dag alla!!
Själv så drar jag snart iväg och käkar lunch med en kär vän!

1 kommentar:

Anonym sa...

http://www.myspace.com/tordpersson