Räknare

måndag 3 augusti 2009

Män Män.. Överallt

Jag har blivit karltokig tror jag. Jag verkligen synar varenda man jag ser... och jag ser en hel del män varje dag... *haha* Vet inte vad det är med mig. Jag kan ju inte skylla på min "klocka". För jag är ju klar med allt vad att producera ungar heter. Men det är väl nån fas jag går igenom ;)
Det som är tråkigt med de flesta män jag ser som är lite intressanta är att de alltid har en ring på fingret... *muttrar* ;)

En grej som jag har observerat, är att alla busschafförer ser lite speciella ut.. Dom kan se helt vanliga ut i ansiktet men nedanför axlarna så är det "alltid" nått som är annorlunda. Dom kan ha väldigt korta ben, eller oerhört stor rumpa, eller halta.... ja ni fattar!? Det ser man ju inte när man kliver på bussen men det syns när dom kommer in och handlar av mig. *hehe* Viktig observation va? ;)

Inga kommentarer: