Räknare

måndag 30 november 2009

Hallelulja ;)

Skämt å sido... idag är det måndag... OCH jag tänker ta hand om mig själv!
Har som sagt jobbat hela helgen, känner att lite av min kraft blev kvar ute i Ockelbo. Även om det gått kanon att jobba så tar det på krafterna att vara tillsammans med mer eller mindre "sjuka" människor.

Sitter här i mitt vardagsrum och kollar runt... Guuuud va jag vill ha nya möbler. Vill ha vita bokhyllar och vit tvbänk ((mamma det kan du ta till min önskelista *hihi*))
Sen så skulle jag nästan kunna göra vad som helst för att få bort alla sladdar. Borde inte allt kunna bli trådlöst!? :))

Moa har haft löss..... och nu kliar det i min skalle, tror helt klart att det är psykiskt.. men det är så himla drygt! Ska göra en grundlig koll i huvudet. *äckligt*

Ha en härlig måndag alla!!

Inga kommentarer: