Räknare

torsdag 19 november 2009

Kontrollfreak ;)

Jag vill ha koll på läget.... alltid.
Kanske inte skulle kalla mig kontrollfreak, men jag gillar kontroll. Jag vill att saker och ting ska bli som det är sagt och jag vill veta i förväg hur till exempel en dag ska se ut.
Inte om det är en dag som jag har för mig själv, men om det är andra inblandade så vill jag veta det, helst då såklart i förväg.
Borde jobba på att bli mer spontan *haha* Eller nää jag kan vara spontan, det är inte det. Det är bara det att om något är bestämt så vill jag att det ska bli så.
Inget konstigt med det eller?!

Om man till exempel jobbar med ett grupparbete eller ett projekt, så tycker jag inte om när det ska hålla på och ändras i sista sekunden. Jag tycker att man ska följa den plan man gjort upp.

Och igår så hade jag eftermiddagen planerad tillsammans med en person, som jag såg fram emot... MEN så gick en bil sönder och alla planer sprack. Gillar INTE!! *haha* Men sånt händer och det får man leva med, Jag VET.

Nu får vi hoppas att denna dag går enligt planerna ;)

Inga kommentarer: