Räknare

fredag 6 november 2009

Helg för en del, jobb för mig :))

Sådär ja.... nu har jag inte rökt på 10 dagar.. Känns kanon. Men jag tror min rökfrihet kommer att sättas på prov i helgen, då jag ska jobba med storrökare.

Vad ska jag skriva, det är fint med mig. Förutom att jag känner mig oerhört skoltrött... Men peppar mig själv med att i januari går jag ut på praktik igen i 13 veckor och i april så är jag klar... Med hela utbildningen. :)) Shit va SKÖNT!!
Inte för att jag ser framemot arbetslöshet och ingen inkomst.. men så blir det nog inte. Det brukar ju bli som jag vill... alltså kommer jag få jobb!!

En person från min ungdom har dykt upp i mitt liv....Kul och Märkligt... Helt plötsligt så är mina tankar tillbaka 15-20 år tillbaka i tiden.. det är det som kallas att hämta hem sin historia, sägs det. Det enda som är dåligt med detta är att jag tydligen ska hämta hem min historia på nätterna, vilket orsakar lite trötthet om dagarna.

Idag blir jag barnledig, det blir lite skönt och lite tomt. Får väl se hur det går, för den äldsta ungen är inte så peppad på att åka till sin far. Dom liksom krockar med varann rätt mycket. Annars brukar det väl vara vanligt att mor och dotter har sina duster med varann. Så är det inte hemma hos oss.... ((än så länge))

Ha en härlig helg, Alla lediga!

Inga kommentarer: